carinag.blogg.se

TISDAGMORGON!!

Minusgrader och snö ena dagen ... plusgrader och ingen snö nästa. Lite märkliga hopp i vädret, men det var så himla skönt att komma ut på balkongen i morse.
Idag är det tvättdax. Men jag kom inte på vilken tid jag hade bokat förra veckan, så jag var tvungen att börja dagen med att springa ner till tvättstugan och kolla. Det hade nästan varit skönt att få tvättat nu på morgonen för att bli av med det, tycker det är sååå tråkigt att tvätta. Men nej, naturligtvis inte. Skall inte tvätta förrän 11.

Så nu skall jag sitta med morgonkaffet och vakna till liv ... långsamt. Och idag måste jag även se till att få något gjort med mina jobbsökningar. Tiden gick alldeles för fort igår så det blev aldrig av.
Men nu först är det som sagt kaffe som gäller.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: