carinag.blogg.se

SOVIT SOM EN STEN!!

Detta börjar likna rena tonårsfasonerna. Hur tusan kan man nu sova till halv 10? :) :) Visst, jag behövde det ju säkert ... och klockan var så klart inte ställd idag. Men ändå...... 
Saken är den att jag sover så himla dåligt om nätterna, max två timmar i stöten. Sen går jag ju upp ganska tidigt ändå på vardagarna. Jag brukar ställa klockan så jag har någorlunda bra rutiner, men ändå vaknar jag som regel långt innan klockan ringer.
Sista gången jag vaknade inatt var väl runt 4-tiden . Och när jag väl somnade om så har jag alltså sovit som en sten. Vill inte påstå att jag är pigg ... men jag är åtminstone nästan vaken. :) 

Nu gäller det att morna sig lite snabbare. Kan ju inte låta hela dagen gå här framför datorn. Så nu blir det morgonkaffe och en sväng till balkongen.

Ha en fortsatt bra dag och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: