carinag.blogg.se

SOMMARENS PLANER!!


Har precis kommit upp från Teddy och Pernilla, som bjöd på frukost idag. Alltid trevligt att bli bjuden så. :) :) 

Och när jag satt där nere så började vi prata om det här med vilda djur. Och jag blev riktigt sugen på att åter igen besöka Lejonparken. Vi var ju där för ett antal år sedan, det var riktigt häftigt att köra omkring mitt bland alla vilda djur. Så nu har jag planerat in det, dit skall vi absolut till sommaren.

Nu när jag kom hem igen så blev jag vråltrött. Hur gick nu det till? Jag som var jättepigg när jag satt nere hos Teddy. Ja, ja, jag får väl kasta lite kallt vatten i ansiktet. Nu får jag inte somna ju. Måste iväg och fixa lite tillbehör till dagens middag. Idag kommer även Teddy och Pernilla upp och äter med oss. Det är alltid kul när barnen kommer på middag, dock saknas så klart Beatrice idag. Men vi får väl ta igen det när hon väl är hemma igen, vilket inte är alltför många dagar kvar nu. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecca&Mathias
skriven :

Lejonparken, låter väldigt spännande! Kanske något man skall få uppleva framöver! Hoppas du får en kanon dag! :)

Svar: Det är riktigt mysigt där. Tycker absolut ni skall försöka ta er dit någon gång.Hoppas ni också får en fortsatt härlig dag. :)
Carina G.