carinag.blogg.se

SNART KLAR I TVÄTTSTUGAN!!

Då har jag kommit en bit på vägen. Nu skall bara tvätten torka, sen kan jag ge mig iväg till Wessels för en fika.
Tänkte att jag lika bra kan sitta i tvättstugan och vänta ut tiden, orkar inte hålla på att springa upp och ner så där flera gånger. :) :)

Det känns inte riktigt lika jobbig att vara här nere nu. Minnena finns så klart. Men jag kan inte stoppa huvudet i sanden, måste lära mig att vistas på alla ställen. Jag har klarat av Wessels och stallet ganska bra, även om det fortfarande sticker till. Jag har några ställen kvar att vistas på utan att jag vill lägga mig ner och skrika. Och tvättstugan brukar Beatrice fixa, så jag har varit väldigt skonad.
Men som sagt, nu skall huvudet vara ovanför sanden. Detta skall bli ett BRA år. :) :)





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: