carinag.blogg.se

SEGA JAG!!

Känner mig seg och nedstämd idag, tror det beror på nattens hjärnaktiviteter. Kunde ju inte sova, tror jag slocknade någon gång framåt 3-tiden. :( Det är absolut inte värt att lägga sig, då lär jag väl inte kunna sova inatt. Nej, jag får nog allt vackert hålla mig vaken så jag kommer in i rätt rytm igen. 
Just nu sitter jag med massor av tankar i skallen, allt från djuuuupa funderingar till vad vi skall äta för middag idag. Japp, det lär väl hamna här på bloggen när jag väl sorterat mina tankar i olika fack. :) :) 

Nu skall jag i alla fall ta tag i jobbsöket. Och med en kopp kaffe till det går det säkert lysande. Kanske tur i oturen att det blåser ute och är kallt. Annars hade risken nog varit väldigt stor att jag hellre gett mig ut i friska luften en stund. Det har jag inte tid med just nu...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: