carinag.blogg.se

SÄLLSKAP I SÄNGEN!!

Inatt sov jag inte ensam. Lilla Alexander tyckte att han kunde hålla farmor sällskap i sängen, så jag har fått snusa på härlig babydoft hela natten. :) 
Dock har jag haft en riktigt jobbig natt med drömmar, så jag har vaknat en gång i timmen. Tur att jag inte har väckt lilleman i alla fall, han har sussat gott ändå trots att jag studsat upp och ner från sängen. :) 
Nu känner jag mig seg efter så mycket avbrott. Det är ju inte så bra förstås när jag skall ha Alexander hela dagen. Dessi skall jobba så vi har ju ... föräldrafritt här hemma hihi. Är det inte då man skall busa till det? Men som tur är har vi världens bästa nanny hemma igen, så jag kommer få superhjälp med lilla busfröet. :) 

Nu blir det morgonkaffe så jag vaknar till liv. Snart vaknar väl charmtrollet också, så han hinner säkert pussa mamma "hej då" innan vår dag börjar.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er. Tyckte det kändes lite väl kallt på balkongen, så jag tror man bör klä sig extra varmt idag. Bara ett litet tips.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: