carinag.blogg.se

SÅ KAN MAN OCKSÅ ÄTA!!

När Dennis var liten var "äta" det första ordet han lärde sig . Och jag tror minsann det går i arv. Är det inte choklad lilla Alexander vill ha tag i så tar han saken i egna händer när det är middag/puré på gång. :) Och han gör det väldigt övertygande.
Kan tala om att när han väl var klar med purén och tagit över tallriken så fanns det mat på hela Alexander och bordet. :) :) 
Mamma suckade lite men inte Alexander. Han hade hur kul som helst. hahaha

...och inte var det "mamma" han var ute efter när han hoppade från pappas famn. -- mmm, där var det ju choklad. hihi
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

Hahaha :) Han är väl för go det lilla knytet. Men akta säger jag bara, jag har ett litet minne som min mor har sagt till mig och det är att jag bokstavligt talat dök ner i godisskålen. Jag var typ i Alexanders ålder och jag kan tala om att min mor hade en hel del att plocka upp efter den händelsen. Min mor var ju så duktig med kameran, så jag har allt fått se det rummet några gånger ;) hehe.

Svar: Hahaha. Kan tänka mig hur det såg ut... :)
Carina G.