carinag.blogg.se

RENA ISBANAN!!

Och jag skulle städa idag. Men innan jag satte igång så tänkte jag att jag bara precis skulle sortera lite mail som jag inte hunnit med de senaste dagarna. Sen vet jag inte vad som hände. Men plötsligt fann jag mig själv sökandes jobb istället för att städa.
I normala fall brukar jag tycka det är ganska tråkigt att söka jobb. Dock är det något jag måste göra, så det görs lite sådär motvilligt. Därför brukar jag hålla mig till Måndag - Torsdag, aldrig Fredagar. Men idag gick det av bara farten. :) :) 

Och när jag sen hade varit så duktig så skulle det ju även bli en belöning, så jag knallade ut på balkongen ... rakt ut på ett "blankt" balkonggolv. Japp, det var så halt att jag nästan satte mig på rumpan hahaha. Alltså så längesen är det inte jag var där ute, men dra på trissor vad snön lagt sig och frusit till is. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: