carinag.blogg.se

PYSSELDAG!!

Yes, idag har det varit en riktig pysseldag, har inte alls fått gjort någor vettigt mer än pysslat med bilder, suttit vid datorn ... och så klart myst med lilleman.
Med tanke på att jag vaknade så sent, så blev allt lite slappt så jag får ta den här dagen också som en Söndag ... :) :) Hur många Söndagar på en vecka kan det finnas? Japp, hos mig finns det två. hahaha

Nu blir det en Chai latte och lite mer slappetid ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Skicka lite bilder till mig.Känner att jag är med på många av dom.Nu ska jag kolla mina :)

Svar: Skall se om jag kan hitta något. Jag brukar annars bara kolla igenom när det är dax för "veckans minne". Men hittar jag något, skickar jag över det till dig. :)
Carina G.