carinag.blogg.se

POWERWALK!!

Det blev inte inomhus riktigt hela dagen. Nej, nu måste jag ju börja röra mig lite mer ... och då menar jag inte att gå från lägenheten ner till bilen och sätta mig. Så idag började jag med en riktig powerwalk på 20 minuter. Och det tog minsann på krafterna. Min kondis är riktigt usel, dessutom har jag problem med leder och periodvis lite vatten i benen. Så japp, det tog på krafterna och jag hade ordentligt ont i benen när jag väl var hemma igen.
Nu blir det lite i magen. Idag tänkte jag bara köra med lite kräm ... det får duga. Värmer upp så att i alla fall Beatrice får varm mat i kroppen, tycker inte att hon skall gå utan mat. Men själv känner jag mig inte riktigt uppladdad för det. :) 
Det får bli en liten rökpaus på det innan jag tar sista rycket med städningen. Efter det tror jag minsann det vankas ostbricka här hemma. Mums ......

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: