carinag.blogg.se

NATTENS DRÖM!!

Då är jag klarvaken trots de få timmar jag sovit inatt.
Jag var med om något väldigt, väldigt märkligt den här natten. Som vanligt hade jag ju en del drömmar. Men inatt var Affe med i drömmarna. Och när jag drömt en hel del så vaknade jag av att jag sa "Men jag försöker ju Affe". Exakt de orden väckte mig själv. Jag satte mig upp i sängen och då hör jag en röst i örat som säger "Nej min vän, Affe är inte här just ikväll".
Alltså detta är dagens sanning. Jag skakar fortfarande när jag tänker tillbaka och hör rösten. Ja efter det hade jag riktigt svårt att somna om, så jag gick upp och satte mig framför datorn en stund ... skakandes.
Jag vill gärna veta vad det innebär ... och vem det var som viskade i mitt öra. Det har aldrig hänt mig förr trots att jag tror på det övernaturliga. Men jag vet att Dessi var med om något liknande härom kvällen, att någon viskade i hennes öra när hon stod på toaletten. Det händer konstigare och konstigare saker i lägenheten må jag säga. :) 

Nu skall jag i alla fall dricka klart mitt morgonkaffe innan Dennis och Dessi ger sig iväg. Sen blir det bara jag och lilleman. :) 

Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: