carinag.blogg.se

MITT NYA LACK!!

Innan jag gick och lade mig igårkväll var jag tvungen att testa mitt nya nagellack som jag fick med mig hem. Visst är det riktigt snyggt ... om jag hade varit 20. hahaha
Men jag ser det så här; så länge jag är arbetslös kan jag ju hålla på att leka och experimentera. Den dagen jag har ett arbete att gå till får jag nog se lite mer proper ut ... även på naglarna. :) :) 

Jag är aldrig rädd för att testa nya saker .. och så klart även ny klädstil, makeup m.m. Men jag inser ändå mina begränsningar och tror inte jag skulle få för mig att gå på krogen eller på någon fest och se ut som 20. Jag är ganska nöjd med min egen ålder. Jag menar så klart inte att jag måste se ut som 50+ i alla lägen, som t.ex sätta på mig en plisserad kjol eller liknande hahaha. Men lite vett har även jag och skulle inte få för mig att sätta på mig världens stass, kortkort, superhöga klackar och sminka mig som jag gjorde för 30 år sedan. Nej, där går nog gränsen. :) :) 
Men som sagt, det är alltid kul att testa lite nya saker ... och nagellacket får väl hänga med ett tag i alla fall. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: