carinag.blogg.se

MAT FÖR HELA SLANTEN!!

Har suttit ikväll och kollat in "Junior Masterchef USA". Fy sören vilka duktiga unga kockar det finns alltså. Hur många 8-åringar kan laga till riktiga restaurangrätter där både smak och uppläggning kan mätas med en fullfjädrad vuxen kock??? ...... helt otroligt. :) Ja, jag blev helt klart imponerad.

Okej, Dagens middag, ugnsbakad falukorv och potatismos, kanske inte var lika fint upplagt. Men jag lovar, det var superdupergott. Dennis hade fått till en riktigt god middag ikväll.
Visst är det ett par timmar sen vi åt, men jag sitter fortfarande och är så mätt att jag knappt orkar röra mig. Typiskt mig att äta så jag nästan spricker. :) :) 
Nu tänkte jag ta mig en kopp te och lugna magen lite innan det är dax för sängen.

Jag säger jag godnatt till alla där ute. Sov så gott och dröm sött. :) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: