carinag.blogg.se

LYXKVÄLL!!

Känner mig riktigt, riktigt nöjd just nu. Sitter och käkar godis för fulla muggar hahaha, tror det kan ha lite med det att göra. Men jag har inte ett dugg dåligt samvete, har längtat efter detta HELA veckan. :) :) 

Tidigare ikväll bjöd jag upp Teddy och Pernilla på Taccos. Som alltid när jag äter det så äter jag tills jag nästan spricker. Så efterrätten, som fanns klar i kylskåpet, fick vänta ett par timmar. Japp, kvällen har gått i tuggandets tecken. Gooott. :) 

Nu säger jag godnatt och kommer att drömma om att jag vaknar i 15 graders värme i morgon. Det hade väl varit något ... vill inte stå i ridhuset och frysa tårna av mig. :) :) 

Ha en härlig fortsättning på denna Lördag. Sov gott, så hörs vi i morgon igen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: