carinag.blogg.se

KALLT UTE!!

Denna morgon var det så kallt på balkongen att jag inte ens kunde ta med mitt morgonkaffe dit. Rädd att det skulle frysa till is. hahaha
Nej ... men det blir ju kallt på bara ett par minuter. Så jag fick dricka kaffe inomhus och röka ute. :) :) 
Jag är inte så himla pigg som jag vill påskina. Men så klart så kunde jag ändå inte sova, den gamla vanliga visan. Så jag tänker sluka mitt kaffe och sen krypa ner under mitt varma täcke igen och titta på TV tills jag somnar om.

Jag börjar så nätt med mina "planer" idag. Och först ut blir att plocka bort sötsakerna. Jag känner riktigt hur skönt det kommer att bli. Jag mår nästan lite dåligt just nu av att ha ätit så mycket. Man kan ju hoppas på att den känslan håller i sig ... i alla fall ett tag så jag hinner komma in i nya rutiner.

Och vad gäller dagen, för er som skall ge er ut nu på morgonen så klä på er ordentligt ... det är KALLT ute. Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: