carinag.blogg.se

JUST NU!!

Året började inte så där jättebra. Just nu känner jag mig ungefär som en spetälsk som man inte kan gå i närheten av.
Det är dock inget att oroa sig över. Jag kommer att komma tillbaka med full kraft. Och de som då inte tyckt det var så mycket möda med att ta mig som jag är förlorar ... big time. Men just nu behöver jag komma hemifrån, någonstans där folk faktiskt pratar med mig.
Jag kommer att försöka uppdatera. Vet bara inte när och hur eftersom jag inte vet var jag hamnar någonstans. Jag vet, känner mig riktigt bitter och har massor med självömkan. Men som jag skrev så kommer jag tillbaka starkare än någonsin förr.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jeanette
skriven :

<3

2 Bittis
skriven :

What ??? Det är väl för tusan Din Lägenhet !! Du ska inte gå nånstans, du försvarade De Dina .. Hjärta Hjärta !

Svar: Tack kära Bittis.
Carina G.

3 Pia K
skriven :

Man får vara bitter och ha självömkan och jag vet att av varje motgång man klarar sig igenom blir man faktiskt starkare.Det är jag ett levande bevis på.Du vet var jag finns,kram Love you :)

Svar: Love you too. Tack för att du finns. :)
Carina G.