carinag.blogg.se

Jag ryckte datorn

Nu skall vi ha kul. Mina föräldrar har gett sig iväg och lämnat mig själv hemma. :) 

Ingen är gladare än jag, att få vara själv hemma med farmor och faster är sååå roligt. Vi skall festa loss ordentligt idag! :) :) 

Först skall jag bara ta mig en liten tupplur och ladda batterierna, så att jag orkar vara vaken hela natten lång. :)
Undrar om farmor kommer tillåta det ? Hmmm ... 

Jag hörde även talas om igår att farbror skulle bjuda på middag. Undrar om jag får smaka lite, eller om jag får min gamla vanliga burk?! Det återstår att se när det är dags för mat i magen. 
Men nu står min farmor och försöker få loss datorn ifrån mig, men jag är starkare. :) Men får nog börja avrunda ändå, eftersom hon hotade med att dra proppen. :( 

Så med denna hälsning så säger jag hej svejs och hoppas ni får exakt lika roligt som jag skall ha idag! :) :)
Undrar om man skall lägga sig i farmors sköna säng igen?! :) :) 

Skrivet av mig, Alexander! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: