carinag.blogg.se

JAG KASTADE ÖVERBLIVET!!

Det första jag gjorde i morse när jag vaknade var att kasta ut överblivet choklad. Bara att jag klarar av att kasta ut godis på det sättet gör att jag blir mer taggad att INTE käka en massa onyttigheter under veckan. Känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv ... att det åkte i skräppåsen så där. :) Jag har lättare för att stå emot chips. Så den halva påse som blev över åkte lååångt in i skafferiet så jag inte ser det så fort jag öppnar dörren. Det får ligga där tills nästa Lördag. :) 

Nu är det kaffe som gäller så kroppen återfår balansen. DET är jag inte villig att kompromissa med ... inte mitt kaffe inte. :) :) 

Ha en fantastisk Söndag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

... nu blir det en vecka utan ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: