carinag.blogg.se

INTE VAKEN ÄN!!

Sååå trött jag är denna morgon. Försöker tvinga i mig kaffe i strupen och har varit på balkongen, men ingenting hjälper. Det var längesen jag kände så här på mornarna. Varför jag inte lägger mig igen? Nej, nu får det vara bra med att slöa. Jobbsökandet väntar. Men först skall jag faktiskt ner om till Teddy på en morgonbulle. Tro´t eller ej, men han ringde mig 2 minuter efter att jag slagit upp ögonen och undrade om jag ville ha lite frukost. Gulligt, va? Han hade nog hoppats på att jag skulle sova så han fick väcka mig. Men tji fick han. hahaha

Nu skall jag kasta lite vatten i ansiktet, sen bär det två våningar ner till Teddy. :) 
Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er där ute.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: