carinag.blogg.se

IGÅR KVÄLL!!

Vi hade en himla mysig middagsstund hos Teddy igår.
Det blev shish kebab och ris, det var riktigt gott. Teddy fick till en ordentlig lyxmiddag må jag säga. Det bjöds så klart även på kaffe efter maten. Japp, Teddy vet hur man håller bjudningar minsann. :) :) 

När vi kom hem strax efter 19 slocknade lilleman direkt, den stackarn var helt utslagen efter allt bus. Och fram till 22 var allt lugnt, när han nannade så gott och jag bara slappade i soffan.
Efter det har det varit en något orolig natt. Trollungen hade svårt att sova ordentligt, vaknade en gång i timmen, slocknade i min famn ... bara för att vakna någon timme senare igen. Så höll det på ett bra tag innan Beatrice också vaknade och lade sig i Dennis och Dessis säng med honom. Nu har båda två dock fått sova ganska bra ... snarkandes ikapp. hehe

Själv är jag ganska mör efter en dålig natts sömn, i och för sig inte så ovanligt när det gäller mig. Får väl ta igen den förlorade sömnen senare idag när Dennis och Dessi är hemma igen. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe innan lillpysen vaknar och vill ha frukost. Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: