carinag.blogg.se

I VÄNTAN PÅ "DANTES PEAK"!!

Nu är klockan snart 23 och jag väntar med spänning på filmen som börjar då på TV3. Tror faktiskt att jag till och med har haft denna som filmtips vid något tillfälle. Den är riktigt bra och om jag bara kan strunta i att lägga mig i sängen, så kommer jag nog att kunna se HELA filmen. hahaha

Var ner om en stund till Teddy och Pernilla och hälsade på. Måste ju hålla mig ajour med vad ALLA mina barn sysslar med. Så jag kikade in på en kopp kaffe ... och passade på att testa Teddys poncho som jag gav honom i julklapp. Den var riktigt skön att ha på sig när jag stod vid fönstret och rökade. hihi

Nu säger jag godnatt till alla där ute. Ha en fortsatt härlig kväll och en riktigt god natts sömn.
Sov gott så hörs vi i morgon igen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: