carinag.blogg.se

HEMMA IGEN!!

Som jag skrev innan, borta bra men hemma bäst. Japp, nu har jag landat hemma och kan äntligen sitta i min egen datastol. :) Och när jag väl kom hem fick jag så klart de stora och väldigt våta pussarna av lilla charmtrollet. Honom blir man alltid så glad av att se.
Och på vägen stannade jag till hemma hos Teddy och Pernilla på en kopp kaffe och lite "pratbubblor". hihi

Jag hoppas få till lite prat här under dagen, mest för att kanske rensa luften och få berätta min version av allt som hänt. Men först skall en liten bilfärd göras. Teddy och Pernilla skulle handla och behövde en bil. Klart jag ställer upp. :) 

Men först ...... lite mer kaffe i mitt eget kök för en gångs skull. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: