carinag.blogg.se

HAR INTE VAKNAT ÄN!!

Typiskt att jag skulle sova länge just idag. Skulle ringa och väcka Teddy halv 7 och vaknar inte förrän halv 8. Jag hoppas han vaknat eftersom han skulle tvätta redan klockan 7. Hade också tänkt hoppa in och tvätta lite av Beatrice kläder när Teddy är klar. Men det vete tusan om jag orkar nu när jag vaknat så här sent.
Men det var i alla fall skönt att vakna och upptäcka att det redan fanns kaffe på kannan som Dessi fixat lite tidigare. :) 

Så nu måste jag samla krafter. Får väl dricka massor av kaffe så jag verkligen vaknar till liv, det känns som om jag varit vaken i två dygn.

Ha en fantastisk Tisdag folket, och var rädda om er.
Hörs när jag piggnat till lite...

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: