carinag.blogg.se

GÖR MIG REDO FÖR MORGONDAGEN!!

Ikväll blir det minsann en tidig kväll för mig så jag kan vara pigg och alert i morgon.
Alexander har föräldrafritt HELA långa dagen i morgon, när hans mamma och pappa skall ut på eget äventyr. Så vi skall mysa och busa hela dagen hihi. Det blir det slutliga provet, får se hur trött och mör jag är dagen efter. :) :) 

Det var längesen nu, men ikväll stod Beatrice för middagen. Hon hade minsann inte glömt sina gamla takter. Det blev vårrullar och ris, såååå gott. :) Och gissa vad ... i morgon bjuder Teddy på mat, eftersom det bara är jag och Beatrice. Visst är det gulligt ... nu behöver jag inte tänka på mat i morgon heller, kan njuta för fullt av att vara farmor. Mys, mys.....

Hoppas er kväll har varit bra och att ni får en god natts sömn ... välbehövligt inför nya upptåg dagen efter.
Nu säger jag godnatt och hoppar i säng. Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: