carinag.blogg.se

GODNATTHÄLSNING MED DAGENS MIDDAG!!

Nu är det äntligen kväll och jag kan sätta mig med mitt kaffe för mig själv.

Det blev en väldigt sen middag eftersom jag körde iväg med Dessi så hon skulle kunna handla blöjor och lite mat till lilleman. Sen tog det så klart lite tid vid spisen också. Men det var det värt. Gjorde potatisbullar till middag, och jag bara ÄLSKAR mina hemmagjorda potatisbullar ... ego som jag är. hahaha

Som ni säkert märkt har inte filmtipset kommit upp idag. Perioder under dagen har det varit lite småstressigt och jag har helt enkelt inte hunnit sitta tillräckligt länge åt gången för att få ihop något. Men jag skall fortsätta med det efter detta inlägg. Tror dock inte att jag hinner lägga upp det här på bloggen ikväll. Så det får komma i morgon istället. :) 

Nu tänker jag säga godnatt. Jag hoppas er kväll har varit kanoners och att det fortsätter att vara en mysig sådan. Sov gott alla, så hörs vi i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: