carinag.blogg.se

GODNATT ALLA SÖTA!!

Nu tänkte jag säga godnatt.
Det har varit en lugn kväll, har legat och strötittat på TV i princip hela kvällen. Guuu så trött man blir av att vistas i stan, mycket folk, mycket trafik, och ja, mycket av det mesta faktiskt. :) Men oj vad härligt att bara strosa omkring sådär. Mmmm, jag borde göra det lite oftare. Kom just på att jag skall ha det som löfte, att prioritera mig själv lite då och då.
I alla fall, det blev lite småsaker som åkte med hem. Jag blev så grymt sugen på att börja fixa naglar och ögon. Kan inte låta bli att skratta åt det. Jag har inte använt makeup de senaste 10 åren, så det blir nästan som debut igen för mig. Lite kul att testa på något som inte hör till vardagen precis.

Nu tänkter jag fortsätta titta på filmen på trean. Ni får ha en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: