carinag.blogg.se

DIRTY TEACHER!!

Igår när jag satt och arbetade med att få fram en film till veckans "filmtips" snubblade jag in på den här filmen. Det är inget jag normalt skulle kolla på och ingen film som jag någonsin har hört talas om. Men filmen var fängslande och jag kunde inte sluta titta på den. Så det får helt klart bli "Dirty teacher" som gäller den här veckan.

Jag brukar alltid vilja ha någonting speciellt med filmer jag tittar på. Det kan vara verkliga händelser, någon film jag hört talas om, någon känd skådis som man gillar att se. Men den här filmen hade inget av det. Men den fängslade mig på ett speciellt sätt. Det skall alltså vara den film som spelades in 2013.

Den handlar om ett ungt par som går i high school och i samma klass. Klassen får en ny lärarinna och det är där problemen börjar. Hon intrigerar så det verkligen blir splitter och det slutar absolut inte väl. Hon är en riktigt störd person ... och det behöver man inte titta så speciellt länge för att förstå.

Som sagt, jag kunde inte sluta kolla in filmen. Titta ni också och bedöm själv.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: