carinag.blogg.se

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!

Men Hallååååå. Här sitter jag, en medelålders "tant", och saknar mitt lilla rum där hemma hahaha. Och framförallt min säng, upptäckte jag nu när jag vaknade för andra gången. :) 
Jag lade mig att slumra en stund när jag druckit mitt morgonkaffe ... och vaknade med ett ryck av att jag hörde Alexander gråta. Alltså, inte ens jag har så bra hörsel från en del av stan till en annan. hihi
Detta måste betyda att jag är redo att kila hem. Jag saknar hemmet, jag saknar min familj ... och det bara över en natt. Märkligt. :) Och inte nog med det, när jag väl vaknade nu igen var jag så klart kaffesugen på nytt. Men jag orkar banne mig inte sticka ut och fiska kaffe en gång till. Så det får allt vänta tills jag kommer hem.

Japp, jag är på G, solen skiner utanför fönstret, och man kan inte annat än bli på bra humör då.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: