carinag.blogg.se

BILDBEVIS PÅ MIN HÄRLIGA DAG!!

För en gångs skull sitter jag och njuter av en kopp varm choklad för att få värme i kroppen. Det är ruggigt kallt ute och nu tycker jag även det börjat blåsa upp igen. Den här blåsten alltså. :( Såå dum man är mot sig själv när man frivilligt kliver ut på balkongen för att röka ... när det är så här kallt. Ja, visst borde man lägga av då ... men ändå sitter man där igen någon timme senare. :) :) 

Jag var i alla fall och hämtade mina beställda böcker ikväll. Och när jag öppnat paketet och berättade för Teddy om den boken om borderline, så visar det sig att Teddy faktiskt har läst den. Och han bekräftade det jag hade på känn innan ... att det är en mycket bra bok och att den berör väldigt mycket. Han tyckte jag skulle ha servetter i närheten när jag läser den eftersom jag är en riktig känslomänniska. Nu blir jag ännu mer nyfiken på bokens innehåll. haha

Jag tänkte tjuvkika lite redan ikväll när jag kliver ner i sängen. Därför säger jag godnatt redan nu. Jag hoppas ni alla haft en bra kväll och att ni får njuta av en god natts sömn.

Sov gott alla och dröm sött.

... lite bilder från dagen...



Beatrice konstverk vid middagen ikväll ...



... fick Dennis att bli inspirerad. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: