carinag.blogg.se

BEATRICE ÄR HEMMA IGEN!!

Japp, då är ordningen återställd, jag har äntligen fått hem min dotter igen. Och naturligtvis kom hon hem med mycket, mycket mer än vad hon hade när hon reste iväg. hahaha
Det var både till henne själv och presenter till oss andra, gulliga hon. Ja så klart fick Alexander mest. Så ni förstår vem som funnits i hennes huvud när hon varit iväg. :) :) 
Ikväll har det varit mycket babbel här hemma. Beatrice har haft mycket att berätta och allt har ju givetvis låtit väldigt mysigt ...... förutom att de haft -27 grader förstås. Det låter inte mysigt någonstans. hihi

Nu skall vi i alla fall krypa till kojs. Det kommer en ny dag i morgon ... och den börjar redan halv 6 då min klocka ringer. Hua .. tidigt, tidigt.
jag säger godnatt till alla nu. Sov så gott och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: