carinag.blogg.se

BARN PÅ NYTT!!

Inget jobb utan lek...
När jag väl var klar med jobbsökandet kändes det så himla skönt att jag brukat allvar med det. Och sen behövde jag inte heller ha dåligt samvete när jag slutade söka jobb och koncentrerade mig på allas vår lilla guldklimp istället.
När man har småbarn i huset blir man som barn på nytt. Så vi har lekt och busat här hemma nu medan mamma låg och vilade sig. Kvalitetstid till max. :) :) 
Finns så klart nackdelar med det också. Det tog mig 10 minuter att komma upp från golvet hahaha, snacka om att vara stel i lederna.

Nu kom Beatrice hem från skolan. Och gissa vad hon gjorde? Visst, hon kidnappade Alexander. Ja det har så klart inte Alexander något emot, han får ju nu hålla på med favoritsysslan ... knappa på datorn. hehe

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: