carinag.blogg.se

VILL SOVA MER!!

Godmorgon alla.
Jag är väldigt nära att vända mig från datorn och krypa ner under täcket igen ... såååå trött jag är. Men nej, det tänker jag inte göra. Har massor att göra framför datorn idag. Och vill jag inte sitta här till långt in på eftermiddagen så måste jag se till att få gjort en del nu på förmiddagen. Jag tänker till och med försöka korta ner min morgonstartsträcka så jag inte sätter igång för sent.
Det skall säkert gå bra. Mycket kaffe, en del spring på balkongen och massor av vatten i ansiktet så är jag snart på banan. :) :) 

Kan i alla fall tala om att jag var vaken HELA filmen igenom igårkväll. Det är riktigt bra för att vara mig. Okej. det beror kanske på att Dessi ockuperade sängen för hon såg också filmen. Det är alltså så jag skall göra hädanefter när jag vill se en film?? Jag bjuder helt enkelt in Dessi att titta på den med mig, då är det ingen risk att jag somnar. hahaha

Nu blir det kaffe och morgonmys.
Ha en fin dag alla, och var rädda om er där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: