carinag.blogg.se

VAR VAKEN I NATT!!

Något dryg natt har det varit. Eftersom lilleman haft feber och inte sovit ordentligt tog vi in honom till mig så Dennis och Dessi skulle få sova, båda skall ju iväg nu på morgonen till jobb och skola.
Den stackaren kom inte alls till ro, bara gnällde och var allmänt orolig i kroppen. Långt om länge fick jag honom till att somna lugnt i min säng, då var klockan närmare 2.
Så det är en sliten farmor som sitter med sitt morgonkaffe och försöker uppdatera här på bloggen. :) :) 

Nu blir det ytterligare kaffe och ett balkongbesök. Tror det får bli kallt vatten i ansiktet också så jag piggnar till ordentligt. Vill ju hinna med att morna mig helt innan det är dax för mig att ta över lilleman igen ... när Dessi skall iväg.

Ha en kanondag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

... och klockan två på natten, ja då ser man ut så här ungefär ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

Nej det är aldrig roligt med feber inte. Förstår lilleman fullt ut, har själv legat med 39-40 graders feber i tre dagar och har dessutom ordentligt ont i öronen efter öronoperation. Lider verkligen med det lilla charmtrollet. :(

Svar: Nej, det är inte kul att vara sjuk. Du får krya på dig. Hoppas du snart är på benen igen. :)
Carina G.