carinag.blogg.se

UMGÅS HELLRE MED FAMILJEN!!

Lilla barnbarnet gjorde mig sällskap medan mamma hans tvättade av köksgolvet. Men så klart ... valet är ju inte svårt om jag får välja mellan att söka jobb och bli underhållen av lilla charmtrollet. hahaha
Jag satt ganska länge med jobbsök och lite surfning inne på LinkedIn innan ögonen började gå i kors. :) Så det är inte precis som att jag suttit och rullat tummarna idag i alla fall. Känner mig ganska nöjd faktiskt. Så när lilla Alexander "knackade" på dörren så tog jag gladeligen en liten paus ... som blev STOR. :) :) Och faktum är att den kommer att bli ännu större. För så fort Dessi och Alexander är klara med "lunchen" så blir det en tur till mamma.

Men jag är faktiskt inte klar med "datajobb" för idag. Kommer att sätta mig lite senare och försöka klura ut det här med Twitter. Tydligen går många jobb därigenom också ... fick jag höra på seminariet. Och jag kan INGENTING om twitter. Jag har faktiskt haft twitter i många år, mest för att följa vissa personer. Men själv har jag aldrig använt mig av det redskapet. Nu är det i alla fall hög tid att jag börjar lära mig. För det är ju faktiskt som föreläsaren sa i Måndags, man måste följa med utvecklingen. Väldigt många jobb går via sådana här kanaler numera.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: