carinag.blogg.se

SVÅRFLÖRTAD!!


Jag har ofta funderat på varför Teddy nästan aldrig ler på foton, han skrattar ju väldigt ofta annars. :) 
Så nu på morgonen när han kom på en snabbvisit och jag tog fram kameran och knäppte av ett foto så blev det som så många andra gånger, en Teddy som ser allvarlig ut. Och när jag frågade honom varför han alltid ser så sur ut på bilder menade han på att han inte kan skratta på foton.
Men han är ganska lätt att vända. Det är bara att säga något extra roligt, som ett litet skämt eller liknande. Då bubblar det i hans mungipor och han kan inte hålla tillbaka sig. Så visst kan han skratta på foton.
Hans mamma kan knepen minsann. :) :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Jag vet hur svårflörtad han är på bild. Men hemligheten är den att man måste ta bild på honom när han inte tänker på det, för så fort han ser kameran så blir han helt stel vår lilla Teddy. Men han e för go ändå :)

Svar: Jo, visst är han det. Det gäller att knäppa honom när han minst anar det. :) :)
Carina G.