carinag.blogg.se

SOCIALA MEDIER!!

Jag blev så taggad av att gå på dagens seminarium. Det handlade om sociala medier och det var något jag verkligen behövde. Jag har gått på något liknande tidigare, men det var över ett år sedan och mycket hade förändrats bara på den här tiden. Sen kan jag tänka mig att jag inte var riktigt mottaglig då heller. Faktum är att trots att jag vet att jag inte är något geni när det gäller datorer, så trodde jag ändå att jag var ganska duktig på de olika sociala sidorna som flödar över hela internet. Men jag kunde inte ha mer fel, på bara tre timmar lärde jag mig riktigt mycket.
Det är så klart en helt annan sak att sen komma hem och försöka praktisera det. Men på något sätt har jag ändå fått en helt annan inblick så ikväll har jag suttit ganska länge och försökt ändra lite på LinkedIn. Det är fortfarande mycket jag går bet på. Men med de nya "redskap" jag fick idag tror jag banne mig att jag fixar detta nu. :) :) 

Jag tänker fortsätta ett litet tag till, men redan nu säger jag godnatt. Ha en fortsatt bra kväll.
Sov gott alla.

... det var ett lyxigt ställe vi befann oss på idag ...


... det bjöds till och med på popcorn ...


... typiskt att jag sen skulle hamna precis framför den här skylten när jag väntade på bussen ...



... grått, inte en snöflinga när jag kom ut från seminariet ...



... ända tills jag hoppade av bussen här hemma. Det var som att komma till en annan del av landet. hahaha ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: