carinag.blogg.se

REDOVISNINGEN FÖRSVANN!!

Vilken eftermiddag jag har haft, snacka om otur.
Rådgivaren kom och sa att vi skulle skriva en redogörelse över dessa två veckor vi varit på Radix som han ville ha via mail.
Det har ju blivit en hel del aktiviteter med både jobbsök, seminarium och andra delar som research bl.a. Dessutom skulle vi få gå när vi var klara. Så givetvis satte vi igång meddetsamma.
Och som sagt, det var en hel del som skulle redogöras så det tog sin lilla tid. Och när allt var klart och jag skulle spara ner det för att skicka över det till rådgivaren så slocknade datorn. Blev jag glad? Neeeeej, allt försvann och givetvis fanns det ingen backup.
Så nu är jag tvingad att sitta med detta idag. Kul Fredageftermiddag ... NOT.

Ovanpå allt så skulle jag skicka iväg ett inlägg om just det när jag kom ut till bilen. Och exakt samma sak hände igen. Jag skrev allt och när jag skulle publicera det ... så bara FÖRSVANN det.
Så just nu är jag dödligt irriterad på mig själv, på alla datorer och givetvis mobilen. Blä

Nu blir det kaffe och lite smågnäll här hemma ... sen tror jag faktiskt jag är på banan igen. Usch stackars Dessis öron. haha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: