carinag.blogg.se

REDO FÖR DAGEN!!

Klockan är inte mer än halv 7 och jag har redan ätit frukost, tvättat- och klätt mig. Jippi...
Inte för att jag är speciellt mycket piggare. Men jag har i alla fall tid att sitta i lugn och ro en extra stund nu när jag redan är klar. Jag behöver inte sticka hemifrån förrän lite över 8, så det ger mig gott om tid att njuta av mitt morgonkaffe. :) :) 

Jag är förväntansfull inför den här dagen. Jag hoppas så innerligt att det kommer att vända för mig nu. Jag vet, jag kommer så klart inte att få jobb via den här coachen. Men kanske det kan öppna lite nya dörrar och möjligheter för mig.
Just nu vet jag inte så mycket. Men det lär väl ge sig idag och då berättar jag vidare. Och så länge får ni ha en superbra dag mina vänner. Nu skall jag njuta vidare av kaffe, datorn och en tyst lägenhet.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: