carinag.blogg.se

NU BLIR DET TRÄNA AV!!

Något bättre i benen känns det allt nu när jag kommit hem, fått av mig skorna och lagt upp benen på sängen en stund. Värst var det när jag skulle hem med bilen idag. Det kändes jobbigt att använda foten varje gång jag skulle koppla. Men får benet bara vila lite så blir det säkert hur bra som helst. Man börjar ju bli van vid det här laget. hahaha
Jag blev dock lite osäker om jag skulle våga mig på ett träningspass på Onsdag som jag planerat. Men så klart, mitt ben skall väl inte få stoppa mig för sådant ... jag tar det lilla lugna bara. Så ja, nu har jag registrerat mig på Videdals GIF, tänkte börja röra mig lite. Det är väl inte helt fel nu så där på gamla dar´. :) :) 
Givetvis fick jag problem med en gång. Det gick hur bra som helst att göra registreringen. Men av någon anledning så fungerar det inte när jag skall klicka in mig på bokningarna. Hmmm, får ta Carola till hjälp, eftersom hon redan gjort det ett antal gånger. Så nu väntar jag bara på att hon skall komma till undsättning innan jag kan gå vidare.
Japp, nu skall jag börja svettas. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Lyckades du boka passet?

Svar: Det var inga problem när jag väl kom underfund att jag måste ändra kalenderblad till ... MARS. hahaha
Carina G.

2 carola
skriven :

Kanon, då laddar vi för onsdagens aktivitet 😁

3 carola
skriven :

Kanon, då laddar vi för onsdagens aktivitet 😁