carinag.blogg.se

MORGONTRÖTT!!

Vaknat har jag gjort ... men är inte alls pigg, skulle helst vilja krypa ner under täcket igen. Men ja, ja, det är bara att bita sig i läppen och vakna till liv.
Idag skall jag alltå sitta på Radix Kompetens mellan 9.00 och 15.00. Jippi, vad kul ... NOT. Jag får se det från den ljusa sidan ... jag får i alla fall skickat iväg en hel del ansökningar idag ... det blir åtminstone minst lika många som jag brukar få iväg när jag sitter här hemma med det. ;) 

Idag kommer vaktmästaren hit och skall kolla på badrummet. Så vi skulle ju helst se till att det ser någorlunda trevligt ut där inne. Vi är så många i familjen just nu så man måste nästan plocka där inne i princip varje dag. Jag hinner inte göra så mycket nu på morgonen, men jag får väl se vad jag hinner med. Sen får i så fall Dessi ta det sista. Men det är skönt att de äntligen kommer och kollar på fel och brister. Vi har felanmält hur många gånger som helst. De är sååå sega på att dyka upp när man som hyresgäst behöver hjälp. :( 

Nu blir det morgonkaffe i massor innan min dag kan börja.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

... gårdagens middag, camben och potatis. Så himla gott ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: