carinag.blogg.se

LITE LEK ORKADE VI!!

Har hunnit sitta lite, lite vid LinkedIn. Men det har bara blivit lite surfning inne på sidan, inget direkt produktivt alls. Får väl sätta igång senare idag. Just nu känner jag mig mest bara ganska trög i huvudet. Har fått alldeles för lite sömn inatt ... så det beror väl antagligen på det. Jag somnade visserligen en stund bredvid Alexander i sängen tidigare. Men så klart så ville han bara ta en liten powernap, sen var det upp igen.

Nu sitter jag för mig själv en stund igen ... så länge nu det varar. Men jag passar på att uppdatera lite här inne, får se om jag hinner kika in på övriga sidor sen. Men en sak hinner jag i alla fall ... dricka kaffe hehe. Helt klart viktigaste punkten. :) 

... lite lek orkades med innan "vi" däckade igen ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: