carinag.blogg.se

LETS DANCE ÄR IGÅNG!!

Då har man sett säsongens första "Lets dance". Eller nja, jag såg halva och lyssnade på halva. Jag var så trött att jag inte orkade hålla ögonen öppna. Dessutom hade jag pallat upp benen i högläge med kuddar, det är skönast så när man har ont. Men det gjorde samtidigt att det blev FÖR mysigt så ja, jag dåsade flera gånger. Men jag såg i alla fall slutet ... om inget annat kan jag skryta med det. hahaha
Känner mig fortfarande dåsig. Kanske inte så konstigt, klockan börjar ju närma sig lite väl mycket för att tanten här skall orka hålla mig vaken.

Jag säger godnatt nu ... medan jag fortfarande känner tangentbordet. :) Hoppas ni har haft en bra kväll hittills. Var rädda om varandra och ta hand om er.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: