carinag.blogg.se

KLADDIGT!!

Har sovit nästan hela natten och är ordentligt pigg. Dock hade jag en något jobbig kväll igår där minnena sköljdes över mig och det var ganska tungt. Jag trodde inte jag skulle komma till ro efter det men det gjorde jag och sov nästan bättre än vad jag brukar. Märkligt...

Nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Utanför min dörr har jag ett par småbarnsföräldrar som försöker få sin son i bättre skick efter frukostintaget. Alexander skulle äta gröt men har mer gröt på sig själv än vad som är i magen. hahaha
Bara för att han skulle tänka på annat än att han var ledsen lade Dessi en sked gröt på bordet som han fick kladda med. Okej, det är kanske inte något jag skulle gjort, men det funkade. Alexander åt med stor aptit och kladdade på. Han såg sååå härlig och glad ut där han satt och slog händerna i gröten hahaha. Så nu fick det bli duschen. :) 
Alexander åt upp all gröt och han blev mätt. Det är ju trots allt det som räknas. Japp, knepen är många. :) :) 

Nu fortsätter vi med mer kaffe och lite morgonmys framför datorn. Hoppas ni får en fantastisk Lördag alla och var rädda om er där ute i vimlet.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: