carinag.blogg.se

KÄNNER MIG NÖJD!!

Nu börjar ögonen blir suddiga av allt koncentrerande framför datorn. Men jag känner mig ganska nöjd ändå. Har ju givetvis inte kommit till själva CV't än, har bara provat mig fram bland bakgrundsfärger och design. Men jag tycker ändå att det går framåt med det nya progam som jag tog fram igårkväll.
Får komma ihåg att tacka Dessi ikväll. :) :) :) 
Det jag gillar är att det nya programmet påminner mer om det som finns hos Radix än det jag använt mig av tidigare. Så jag kanske till och med kan få till något idag när jag sitter där och experimenterar ... man kan ju alltid hoppas.

Nu är klockan så mycket att jag inte hinner dona mer med det. Skall alldeles strax ge mig iväg. En dag närmare ett eventuellt arbete hoppas jag. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: