carinag.blogg.se

JOBBAR PÅ FÖR FULLT!!

Jag är inte på långa håll klar med mitt nya CV än ... och jag vet inte ens om det är så här det kommer att se ut i slutänden. Men jag måste vara klar med ett första utkast tills morgondagen, då min rådgivare skall titta på det. Så ja, jag har suttit här nästan hela den här kvällen också. Och visst är det kul när man ser att det blir något på pappret. :) 
Jag tog lite hjälp av Dessi som gav lite kritik på det hon hittills såg. Ibland är det bra att få någon annans synvinkel i det hela. Så klart lyssnade jag på henne och ändrade om lite. Sen får vi se, rådgivaren kanske också vill ändra en del när jag är klar. Men det är ju bara bra. Ju mer kritik jag kan få nu medan jag går på Radix desto bättre är det.

Jag fortsätter ett tag till ikväll innan jag bäddar ner mig för natten. Men jag säger i alla fall godnatt till alla där ute och hoppas på att ni får en riktigt god natts sömn.

Sweet dreams.



... dagens middag, snabbt och enkelt .. och såååå gott ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: