carinag.blogg.se

I MORGON VÄNTAR ... !!

Då är det snart dax att krypa till kojs. Klockan ringer redan 6 i morgon bitti, så det vill ju till att man hinner få sin skönhetssömn.
Japp, det blir en tidig morgon. Skall iväg på ett seminarium på förmiddagen, så jag kommer att vara ute och studsa redan vid 8-snåret. Jag både ser fram mot det och fasar lite. Det är alltid kul när det händer något utöver det vanliga, så det känns ju bra förstås. Men samtidigt har jag nu kommit in i en period där jag tycker det är urtrist med att försöka hitta på något som gör att jag kommer tillbaka till arbetslivet. Det ger ingenting att springa på alla dessa seminarium. Jag får ju inte lära mig något utöver det jag redan vet. Och ja, jag är fortfarande arbetslös. Så vad är meningen med att springa på dessa då? Men jag har väl inget annat val än att gilla läget.

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla där ute. Ha en fortsatt bra Söndagkväll och en god natts sömn.
Sov gott,  hörs i morgon igen.

... lite förspel innan maten ...


... Dessie á la fjärilspasta med baconsås ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: