carinag.blogg.se

HELA DAGEN UTAN MOBIL!!

Yes. Jag är hemma och jag har äntligen min mobil i handen. För er som missade mitt förra inlägg kan jag bara säga att jag glömde mobilen hemma i morse. Puh ... det var inte lätt det där. Tänk vad beroende man har blivit av den lilla maskinen ändå. :) :) 
Jag kommer fortfarande ihåg den första mobilen jag hade, det var minsann inte så hemskt många år sedan. Min svägerska blev irriterad när hon inte fick tag i mig och tyckte jag skulle ha en, så jag fick hennes avlagda. hahaha
Då tyckte jag det mest var trams ... och nu blir jag helt handlingsförlamad om jag inte har den på mig någon dag. :) 

Men det gick ju bra ändå. Som sagt, jag överlevde ... och möttes av den här lilla coolingen när jag kom hem.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: