carinag.blogg.se

HÄRLIGT VÄDER!!

För mig hade det gärna fått vara kväll igen så jag fick lägga mig att sova. Bara att hoppas på att dagen går fort.
Igår efter maten gick vi en långpromenad med Molly, jag, Beatrice och Dessi. Det var sååå skönt i luften. Tycker det är jättemärkligt att det kan vara så milt och skönt nu i Februari. Inte för att jag klagar, tycker det är hur nice som helst när man slipper vinterkylan. Men liiite konstigt är det.
Till och med nu på morgonen så är det milt ute på balkongen. Det blir ju nästan som en fröjd att sitta där ute och röka sin morgoncigarett. :) :) 

Och på tal om morgon, så blir det morgonkaffe nu så jag kan vakna till liv. Är så trött att jag nästan går i sömnen. :) :) 

Jag hoppas ni alla får en riktigt härlig dag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: