carinag.blogg.se

HAR FÅTT LÄXA!!

Igår på Radix fick vi läxa till Fredag, vi skall alltså lära oss att skriva "det perfekta brevet". Ja, nu finns det ju inga sådana brev. Men så bra som möjligt i alla fall. Det var en ganska kul övning. Och jag har inte kunnat låta bli att kika lite på det nu på morgonen. Det är faktiskt svårare än man kan tro att få det där personliga brevet att bli just det ... personligt, att det vänder sig till företaget man skall skicka det till ... och framförallt att det sticker ut ur mängden. Ja, vi får se hur det går. Förhoppningsvis får vi MYCKET tips och idéer på hur man kan skriva istället för det vi skickar in på Fredag. Jag behöver verkligen lite nytänkande.

Nu blir det morgonkaffe så ögonen öppnas. Har varit jättetrött sen jag vaknade, så jag behöver nog rejält med kaffe ... och kallt vatten i ansiktet ... innan jag kan vakna till ordentligt.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: