carinag.blogg.se

GODNATT OCH GODMORGON!!

Jag hann aldrig med att säga godnatt igårkväll. Jag satte mig att titta på en film som började 21 på TV 4. Och den var så himla spännande att klockan bara rusade iväg. Innan jag visste ordet av så var det mitt i natten. hehe
Det är inte varje kväll jag hamnar framför en film så att jag glömmer bort tiden så där. 

Men nu är det en ny dag och jag är redan vaken och påklädd. Japp, nu börjar Beatrice praktik igen och hon har inte samma lyx som jag minsann. Hon börjar "arbeta" redan 06.30. Så idag kommer jag ut i kylan tidigt. Fördelen är att jag blir klar tidigare än vanligt och kan sen sitta i lugn och ro en stund innan jag behöver ge mig iväg själv sen. :) 

Nu skall jag sluka lite kaffe innan vi ger oss iväg.
Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: